tisdag 28 augusti 2012

- Träning = - Kg!

Idag har jag, Leah och syster Madeleine varit i Stenungsund och hämtat våra pass och shoppat lite. Jag köpte tre linnen till Leah att ha på Mallorca och även ett "koppel" till henne. Blir lite nervös om hon absolut inte vill sitta i vagnen när vi är ute och promenerar och heller inte bli buren så då får hon ha den på sig och gå själv men samtidigt inte kan smita iväg och framförallt att ingen tar henne. Litar inte ett dugg på andra människor när det gäller vår lilla ögonsten.

Nu har jag lagt träningen på hyllan ett litet tag. Tränade så hårt så jag fick ont och nu när jag slutade så gick jag ner på en vikt som jag inte har sett på detta året. Så nu blir det bara att fokusera på kosten och promenader och om ca. -8 kg kan jag på allvar bygga muskler.

Idag är det tisdag och på lördag morgon drar vi till mallis! Ska bli helt underbart! Det ska bli så roligt att åka med Leah. Familjesemester ♥

Inga kommentarer: