lördag 16 februari 2013

Veckan som gått.

Nu har redan halva februari också gått, vad snabbt det går! Träningen har varit seg denna veckan så jag är besviken på mig själv. Har iaf promenerat ordentligt. Vågen är också en besvikelse just nu men allt har sin tid. Kroppen har ändrats mycket så jag är glad för det! Minskade fyra cm runt magen dom första tre dagarna.

I torsdags var det alla hjärtans dag, fattar inte att det fortfarande firas. Hallå! Uppskatta varandra så mycket som det bara går! Finns inget så romantiskt som en överraskning av något slag vilken dag som helst, gärna mitt i veckan, men på alla hjärtans dag, fyy!!!

Idag fick R slängt den gamla frysen som stod i vedboa. Tanken är nu att vi ska köpa en lite mindre och ha där ute, den gamla var knappast särskilt miljövänlig. Så jag kan börja baka ordentligt. Helst av allt vill jag baka 90% av brödet som vi äter.(varför 90 och inte 100 är helt enkelt för att en nybakad, köpt fralla någon gång då och då är svårt att motstå)

Leah är en pärla som vanligt. Idag mötte vi Ida i stallet och som var påväg ut med Cavat så jag hämtade Leahs hjälm och ridsele så hon red en sväng. Blev jätteledsen när jag lyfte av henne, nästa gång får vi hellre möta Ida när hon har ridit färdigt så får hon rida sista biten till stallet i stället.

Ikväll har vi sett melodifestivalen och haft glassfrossa. Nu är det kampsport som gäller (behöver jag säga vem som vill se det?) :)









3 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som en jättefin idé Moa. Då är det lite varmare och skönare också. Vill ni komma ner?

Moa sa...

Ja, det vill vi! Vi kan väl kolla datum som passar?

Unknown sa...

Jaaaa! Vad roligt :o) Jag ska höra med Mattias i kväll när jag pratar med honom, vilka veckor han är hemma... Vi hörs snart igen.
Hälsa familjen