söndag 3 mars 2013

Vår!

Nu är det påväg mot vår, så härligt! Vi har varit ute så mycket det bara har gått och gått runt i stallet och myst i solen. Leah älskar verkligen att vara ute och ingen är gladare än jag! Vill att hon ska bli en skogsmulle.
Igår kom Johanna hit och jag hade gjort det mysigt i garaget så vi satt där och drack öl och tjötade. Det var väldigt mysigt men jag blev så jäkla trött och hon åkte hem strax innan tolv.. Man är inte precis som man en gång var. När man var ute och festade till tre och la sig fyra. Jag som dessutom håller mig till mina 3,5 men blir kass ändå, men när jag gick upp med Leah imorse var det en dusch, lite stekfrukost och sen ut i solen så mådde jag bra sedan!
Ska testa en ny taktik nästa vecka med min viktnedgång så får vi se vad som händer! Ska definitivt sluta vara så besatt. Det får ta sin tid. Så imorgon är det nya tag!









Inga kommentarer: