måndag 11 mars 2013

Kalas & magsjuka.

Hade en kanonbra födelsedag i fredags! I lördags så hade vi kalas här. Det var väldigt trevligt och vi fick fina presenter. På kvällen hade vi bestämt att vi skulle gå ner till mamma och pappa och grilla med Madeleine och Daniel. Jag började känna mig lite annorlunda efter kalaset men det var inget mer med det så jag och Leah var ute i stallet lite sen så går vi in så börjar jag att känna mig lite dålig.. Satt bara och tittade på när dom åt och efter det kräktes jag och vi åkte hem. La Leah och jag la mig i sängen och mådde skitdåligt!

Spydde hela tiden och hade sån frossa även fast jag låg med kläder, värmefilten och duntäcket.. Vid 23 börjar Leah gallskrika och R går in och efter en stund hör jag från badrummet att han badar henne "neeej!" var min första tanke. Så går jag in i hennes rum och hela sängen är full av spya.. Stackars liten! På natten sov Leah bredvid mig i sängen och R på soffan. Leah i all ära men fy vad tråkigt när inte han låg bredvid!

R blev sjuk på måndagen och nu är vi äntligen friska!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni mår bättre nu. Låter som ni åkte på en riktig kräksjuka.
/A