onsdag 25 april 2012

Onsdag...!

Halva veckan har gått. I måndags hade vi besök av Linda, Lewis, Emelie och Ebba. Det blev lite av en snabbvisit eftersom Linda skulle lämna Lewis på dagis och sen jobba. Men vi har pratat om att träffas nästa vecka och leka med kidsen igen :) Efter dom hade åkt gav jag mig på träningen. Får inte ge upp nu :)

Igår var vi hemma hos Jenny och Tobbe och hälsat på och såklart träffat deras söta lilla dotter som då var tolv dagar gammal. Hon var verkligen jättesöt! Ska träffas snart igen.

Idag har jag och Leah bara varit hemma. En arbetskamrat skickade ett recept på knäckebröd till mig på fb så jag fick testat det. Enkelt och gott! Ska definitivt baka det igen. Så blev det kanelbullar och vaniljbullar.
Igår satte jag en surdeg, får se hur det blir men förhoppningsvis kan jag överraska min käre far med ett surdegsbröd på söndag om jag har räknat rätt. Som sagt satte den igår och ska mata den imorgon på eftermiddagen och så skulle den nog stå lite till, hoppas att den blir bra!

Idag var vi slöa och gjorde pannkakor till middag. Det var gott och det tyckte Leah också men det var nog godare med äggröran till lunch med vitpeppar och linfrön. Undra om jag får ångra linfröerna imorgon...? :)

Ha det gott så länge!

Inga kommentarer: