måndag 2 april 2012

Inte så mysig..

Det har varit en lugn dag idag! Var nere i stallet på förmiddagen och mockade åt Dolly och Acuarela. Lunchade hästarna sen promenerade vi hemåt!

Tog det bara lugnt och tvättade sen kom R så promenerade jag ner till stallet igen så borstade jag och Mamma hästarna sen tog vi en promenad i skogen och lite på vägen. Det var helt underbart väder!!

När jag kom hem höll R på att ge Leah kvällsmat så jag ville inte störa så jag hoppade direkt in i duschen och när jag var färdig sov lillan och vi åt god kvällsmat framför TV:n. Vi såg en intervju med Zlatan och nu ska jag se Älskling du har blivit en tjockis och se vad det är för program :)

Leah är så rolig. Jag kan förstå att hon inte vill ha napp, det är ju väldigt olika om dom behöver den eller inte. Sen tycker jag att det är lite konstigt att hon inte vill ha snuttefilt eller gosedjur när hon ska sova men det kanske också är vanligt. Men idag när jag gav henne en goseräv som man drar i svansen på så spelar den en jättemysig melodi, och ungen skriker allt vad hon har och tårarna sprutar. Då börjar man undra vad det är frågan om! :) Hon är inte alls mysig av sig det händer väldigt sällan men förhoppningsvis kommer det med åldern. :)

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Lilla dockan!

Moa sa...

Så fin så :)