onsdag 21 mars 2012

Sol och Vår!

Igår hade vi en mysdag hemma! Hade lite ont i baken efter ridturen i måndags, det ska kännas när man inte har gjort det på länge!

Jag hittade ett recept på foccacia i en kokbok, Leila a piece of cake. Det är ett matigt bröd och man kan ha alla möjliga fyllningar men jag körde en testomgång och hade rödlök och ost och det blev sååå gott! Var långt ifrån sista gången jag bakade det. Det var väldigt enkelt också.

Min älskling var extra go igår och sånt lever man på länge! Massa kärlek till dig min fina! ♥

Måste bara säga hur söt Brooklyn är, när Leah sover middag och vaknar springer han före mig till hennes dörr och väntar på att jag ska öppna, människans bästa vän var det ja!

Idag har vi varit på vårdcentralen för Leah vaknade inatt och var tung i andningen så jag ville kolla det för är det något jag har svårt för är det känslan när man inte får andan till sig och när det gäller dom små är man självklart extra försiktig. Hon har en förkylning som har satt sig på luftrören så hon fick andas i en apparat och fick med sig lite medicin som hon ska få vid behov.

Idag är det den berömda mysonsdagen! Madeleine kommer sen och så ska vi göra skrabbelucker :)

Inga kommentarer: