tisdag 6 mars 2012

Födelsedagen ♥

Idag fyller min älskade 25 år! Dagen började med att jag och Leah hämtade upp mamma så åkte vi ner till stan och köpte en födelsedagspresent.
Det blev först inte så jag hade tänkt, så tråkigt när man förväntar sig service på ett ställe så får man inte alls det utan tvärtom! Så när killen började plocka ihop det jag ville ha så ångrade jag mig så gick vi till en annan affär och köpte en likadan fast den kostade 300 kr mer men om jag ska vars ärlig var det värt varenda krona!
Älsk blir ju faktiskt bara 25 en gång och om jag hade köpt den första hade jag säkert stört mig varje gång jag hade sett den så nu är jag väldigt nöjd!

Givetvis har han fått önska middag. Då blev det hamburgare. Jag och mamma åkte till maxi efter stan så köpte jag angus hamburgare så vi får hoppas att han tycker om dom. Sen hittade mamma det jag tyckte gjorde hela födelsedagen! Chilicheesetops i frysdisken, R älskar det och det var nog inte exakt samma men det ska bli kul att smaka dom.

Nu sover Leah och nu ska jag nog ta tag i tvätten och göra vårat hem lite mysigt innan födelsedagsbarnet kommer hem från jobbet.

Inga kommentarer: