söndag 11 mars 2012

Kalas!

Nu är födelsedagsveckan över! Jag är väldigt nöjd med presenter, mysfaktor m.m.
I tisdags fyllde älsk år. Av sin lilla familj fick han en kaffemaskin med kapslar. Min mamma köpte latte macchiato till honom eftersom hon vet att han tycker om det och jag köpte espresso och choklad.

Han blev väldigt glad så det var kul eftersom han inte hade önskat sig en sådan.

Jag fyllde på torsdagen men jag fick två presenter redan på onsdagen. Ett guldhjärta till mitt halsband och Per Mobergs bok, scenen, livet och konsten att laga mat. Min kära sambo känner verkligen mig, jag blev så glad! På torsdagen på själva födelsedagen blev det räkor som jag hade önskat!

På lördagen hade vi öppet hus för släkten. Var väldigt nöjd med hela dagen. Jag är nöjd med hur maten blev och vi fick bra presenter!

Jag fick min efterlängtade kitchen aid! I färgen applegreen som jag hade som förstaval på färg. Vi fick presentkort på Marstrands havshotell, pengar, presentkort på MQ och axelssons, stekpanna, ugnsformar, knivset, DVD boxar, prydnadssaker, sängkläder och blommor. Som sagt, vi är väldigt nöjda!

Inga kommentarer: