måndag 5 mars 2012

Nu börjar veckan.

Hej du!
Nu börjar en fullspäckad vecka! Älsk fyller 25 (!!) imorgon och jag fyller 22 på torsdag! Nää så är det ju inte riktigt tyvärr.. Jag fyller också hälften från 50 även om jag kanske önskade 22 :)

Jag har önskat mig en kitchen aid. En grym köksmaskin som jag ska använda när jag ska baka. Jag hoppas verkligen att jag får den.

På lördag ska vi ha öppet hus för släkten så det blir att bestämma vad vi ska bjuda på och sedan handla.

Sist men inte minst på söndag har vi varit tillsammans i tre år så det får självklart också firas ♥

Idag har Jenny och bebis i magen varit här och hälsat på! Det blir såklart mycket bebisprat och såklart om namn, det är inte lätt att komma på nått som verkligen passar sen ska man ju vara överens med blivande pappan också :) Men dom kommer välja nått som passar deras lille/a perfekt!

Nu sover Leah middag passar på att slappa i soffan lite. Här kommer lite bilder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra där Mosis första inlägget :)

Moa sa...

Tack! :)