måndag 28 januari 2013

Back in business.

Har inte skrivit på ett tag nu, hela förra veckan gick åt till Leah som var sjuk. Hade feber, hostade och sin förkylningsastma på det.. Tur att hon inte är sjuk så ofta! Men vi passade på av att njuta av att hon för första gången på över ett år sov i våran säng, visserligen bara två timmar en morgon men ändå! Sen att det blev lite soffmys! En gång satt hon still i ca 10 minuter i soffan! Snacka om att vi var chockade!
Men nu är man glad att hon är sitt vanliga, glada, pigga Leah! Även om det dröjer ett år igen innan hon sover mellan sina föräldrar igen ;-)

Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med min viktnedgång.. Träna hårt eller bara koncentrera mig på att kombinera bra kost med motionsbandet? Känns på ett sätt som att vikten kommer att rasa fortare om jag inte tränar styrka fast å andra sidan så bränner ju muskler fett..

Har hittat lite vegetariska recept som jag tänkte testa!

Leah är så nöjd nu när hon har lärt sig att ta på sig skorna själv. Gick runt här förut med en av sina stövlar och sedan med båda sina kängor, ibland blir det fel sko på fel fot men ibland blir det rätt!





















Inga kommentarer: