fredag 4 januari 2013

Fredag!

Idag har jag haft en riktigt kass dag, vaknade med huvudvärk igen och det har hängt med hela dagen. Ännu ett peppande sms från kära syster "stå ut några dagar till, du är jätteduktig!"
Okej då, jag får väl göra det :D Nä, det är ingen fara med mig men jag har aldrig huvudvärk, kanske ett par gånger per år så när man är inne på tredje dagen i rad börjar det bli lite frustrerande..

Idag är det ju som sagt fredag så då tänkte jag att jag skulle äta mat! Det blev avocado med räkor och rhode island dressing till förrätt, africana med goda tillbehör och jordgubbar med grädde till efterrätt! Mums!

Idag skulle vi hämta mitt motionsband men R fick åka och jobba så då väntade jag med det. Vi ska åka och hämta det imorgon istället!

Nu ska jag fortsätta mysa med min älsk!









Inga kommentarer: