onsdag 30 januari 2013

Vårstädning.

Idag satte jag igång och rensade i köket med en gång på morgonen, plockade ur alla lådor och torkat ur dom och ställt i alla saker igen snyggt och prydligt! Fick gjort en hög med massa gamla papper som vi ska elda och den fick Leah satt sig i och stökat runt :)

Ska rensa lite (massa) kläder en dag i helgen tänkte jag, vissa saker åker nog upp på tradera och vissa till UFF. Imorgon är tanken att vi ska börja med vedboa och garaget, hoppas bara inte att min kära sambo kommer på en undanflykt ;)

Leah är verkligen helt underbar nu! Det är hon alltid såklart men hon är glad 100% av dagen och skrattar och man kan leka med henne på annat sätt nu, som jage och kurragömma! Det var en sån söt kvinna i charken på city gross när vi handlade där som sa när Leah ropade "hej, hej!" hela tiden att dom är så goa i den åldern fast kanske inte halv fem på morgonen. Så sa jag att hon sover hela natten och är så snäll så vi har inget att klaga på. Så sa hon "snälla föräldrar får snälla barn". Så då gjorde hon våran dag :) Stämmer det måste vi VERKLIGEN vara snälla föräldrar med den ungen :)

Nu ska jag fortsätta att se Liverpool - Arsenal med min sambo, L leder med 1-0 än så länge ska hålla tummarna att det fortsätter i den riktningen!









Inga kommentarer: