lördag 5 januari 2013

Vinden har vänt!

Idag började dagen med feberkänsla, illamående och huvudvärk. Sen försvann det! Nu känner jag mig helt bra! Känns som att det värsta har vänt nu, skönt!

Idag var vi och hämtade motionsbandet och jag är jättenöjd! Blev dock inte så litet som jag trodde när man fällde ihop det men så är det ibland. Kan inte alltid bli som man har tänkt.

Idag har vi ätit flygande jakob till middag. Det var verkligen gott! Gjorde två tillbehör, en nästan som jag gjorde igår fast idag hade jag avocado med rhode island dressing på salladsbädd, så inga räkor. Sen gjorde jag pepprig tomat i ugnen med ost på, väldigt gott!

Någon som har middagstips? Tanken är att jag ska ta bort kolhydrater helt nu i början. Inte helt slaviskt men så gott det går. Idag är jag sugen på allt möjligt. Från skrabbelucker till kinamat! Mums! :-D







Inga kommentarer: