torsdag 3 januari 2013

Dag 2.

Idag är huvudvärken ett faktum.. Kändes hyfsat imorse men nu känner jag mig bara ledsen och deprimerad. Fick skickat sms till syster som alltid har svar på allt, "du rensar ut massa skit ur kroppen nu och då känner man sig så". Okej, men då känns det lite bättre när man ändå vet att man gör något bra.

Såg en bild på instagram idag på en tjej som hade gått ner 9,5 kg på tre månader och hon hade även lagt upp en före och efter bild. Det gjorde mig peppad!! Såg ut som att vi ungefär (några kg hit eller dit) var i samma viktklass som jag är nu och som hon var innan. Så man kan!! Jag tror att om man ändrar sin kost radikalt och börjar träna så kan man åstadkomma mycket på tre månader!

Idag har jag vägt, scannat och mätt mig.
Ska bli kul att se vad som kan hända på en vecka och sen en månad.

Nu sover Leah middag och jag får glömma huvudvärken en stund och städa och tvätta!

Inga kommentarer: