tisdag 15 januari 2013

Tisdag & snö.

Imorse när vi gick upp hade det kommit mycket snö igen, mysigt! Fick besök av Linda, Lewis, Emelie & Ebba! Kul när barnen kan leka av sig lite.

Gick på mitt motionsband idag för första gången och det var riktigt roligt! R är ju fortfarande ledig så jag har varit ute och gått innan. Har idag på allvar insett följderna på bara lite fusk..

Nu blir det hårdhandskarna framöver! Det enda jag ska "fuska" med (inte rätt ord men unna eller vad jag ska säga) så har jag bestämt kolhydrater till middag på helgen. Annars så får det helt enkelt bli shakes hela dagarna och knäckis på kvällarna. Så trött på att jag har en vikt jag alltid ramlar tillbaka på.. Har googlat en del idag om bilringen och det mest effektiva att bli av med den är riktig kost och motionsträning.
Så nu kör jag på som vanligt med träningen!

Nu på kvällen hade vi produktutbildning på telefon 21-22, tycker att allt är väldigt intressant! Bra tid för oss småbarnsföräldrar också!

Imorgon ska vi på ÖF, det ska bli roligt.







Inga kommentarer: