måndag 7 januari 2013

Glad tjej!

Skönt med måndag och nya tag! Började dagen med träning som kändes riktigt bra, gott när det svider i musklerna efteråt. Tänkte att jag skulle ha måndagar då jag väger och mäter mig även fast jag gjorde det i onsdags då jag började.
Hade inga som helst förhoppningar eftersom det bara har gått fem dagar men när jag mätte mig (arm, byst, mage och lår) hade jag minskat 2,5 cm runt magen och totalt 9,5 cm (!!!) så jag blev mer än nöjd! Hade gått ner 0,5 kg vilket jag också är väldigt nöjd med!

Har haft lite ponnygos idag med Dolly. Red i paddocken en sväng och hon var pigg och glad! Jag och Madde ska ta in hästarna idag så just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå.



2 kommentarer:

Madeleine sa...

Du är grym! Fortsätt så åh du kommer vara snyggast av alla till sommaren ;-)

Moa sa...

Gullig du är!